photools.com Community

IMatch Discussion Boards => Online Help and other Documentation => Topic started by: wolboe on July 01, 2023, 04:27:50 PM

Title: Handling the help - Handhabung der Hilfe
Post by: wolboe on July 01, 2023, 04:27:50 PM
Handling the help
Entries in the search field of the help sometimes lead directly to the target, sometimes not.
Examples:
- If I enter "autotagger" in the search field, I immediately get a plausible result (result marked by bold print) (ok)
- If I enter "variable" in the search field, several plausible results are offered (result marked in bold) (ok)
- But if I enter "families", it does not work, no result marked in bold. ??
 
Handhabung der Hilfe
Einträge im Suchfeld der Hilfe führen mal direkt zum Ziel, mal nicht.
Beispiele:
·         Wenn ich im Suchfeld ,,autotagger" eingebe, erhalte  ich sofort ein plausibles Ergebnis (Durch Fettdruck markiertes Ergebnis) (ok)
·         Wenn ich im Suchfeld ,,variable" eingebe, werden mehrere plausible  Ergebnisse angeboten  (Durch Fettdruck markiertes Ergebnis) (ok)
·         Gebe ich aber  ,,families" ein, dann funktioniert das nicht, kein durch Fettdruck markiertes Ergebnis. Warum?
 
Wolfgang
Title: Re: Handling the help - Handhabung der Hilfe
Post by: Mario on July 01, 2023, 04:36:51 PM
No direct match for the search word you have used.
When I search for families, the first hit in the result is People and Face Recognition, which is correct.
If a result is bold, it is a direct match of a headline or a keyword I have manually planted. Full-text hits are shown in grey.